Wij accepteren Visa, Mastercard, American Express, Apple Pay, Google Pay, iDEAL, Bancontact en andere gangbare betaalmethoden bij het afrekenen.
Zodra een bestelling is geplaatst, beginnen wij direct met de verwerking. Als u wijzigingen wilt aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Hoewel we wijzigingen niet kunnen garanderen, doen we ons uiterste best om u te helpen.
Ja! Meld u aan voor onze nieuwsbrief om exclusieve kortingen en promoties te ontvangen.
Betalingsfouten kunnen optreden door onjuiste gegevens, onvoldoende saldo of beveiligingsinstellingen. Probeer een andere betaalmethode of neem contact op met uw bank voor hulp.
Ja, alle betalingen worden verwerkt via versleutelde en beveiligde platforms. Wij slaan uw betaalgegevens niet op.
Ja, u kunt uw kortingscode of cadeaubon invoeren tijdens het afrekenen. Mocht u problemen ondervinden, neem dan gerust contact met ons op.
Ja, wij bieden altijd gratis verzending aan – er geldt geen minimum bestelbedrag.
Wij verzenden momenteel naar Nederland en België. We werken eraan om binnenkort naar meer landen uit te breiden – houd ons in de gaten!
De totale geschatte levertijd is 5–7 werkdagen.
In Nederland maken wij gebruik van betrouwbare bezorgdiensten zoals PostNL en DHL.
Als uw bestelling nog niet is verzonden, kunnen wij mogelijk het adres aanpassen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
Ja! Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u per e-mail een track & trace-nummer zodat u uw pakket kunt volgen.
Als uw bestelling vertraagd is of niet binnen de geschatte tijd is aangekomen, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam via support@elsashape.nl Wij helpen u graag verder.
Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren.
Neem eenvoudig contact op met onze klantenservice met uw bestelnummer en de artikelen die u wilt retourneren. Wij begeleiden u stap voor stap door het proces.
Ja, ruilen is mogelijk als het artikel op voorraad is. Neem contact met ons op om de beschikbaarheid te controleren en de omruiling te regelen.
De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het artikel defect of verkeerd geleverd is.
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via support@elsashape.nl als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.
Neem alstublieft direct contact met ons op en voeg foto’s toe. We zorgen ervoor dat het snel wordt opgelost.
Terugbetalingen worden gedaan naar de oorspronkelijke betaalmethode die bij het afrekenen is gebruikt
Retouraanvragen na 30 dagen worden niet geaccepteerd, maar neem gerust contact met ons op – we doen ons uiterste best om u te helpen.